Toimituskäytäntö
Verkkokurssien tilaaminen edellyttää rekisteröitymistä asiakkaaksi, sillä nämä tuotteet toimitetaan tai ne ovat käytettävissä vain rekisteröityneille asiakkaille tarkoitetulla sivuston alueella, jonne pääsyyn tarvitaan henkilökohtaiset käyttäjätunnukset.
Rekisteröityneille asiakkaille lähetetään tietoa verkkokauppaan tulevista uusista tuotteista ensimmäisten joukossa sekä muuta asiakasta mahdollisesti kiinnostavaa materiaalia sähköpostitse. Asiakas voi milloin tahansa perua näiden viestien vastaanottamisen. Kts. sivuston Tietosuojaseloste.
Rekisteröitymisen yhteydessä asiakas luo itselleen käyttäjätunnuksen ja salasanan. Rekisteröityneen asiakkaan tulee huolehtia siitä, etteivät hänen käyttäjätunnuksensa ja salasanansa joudu ulkopuolisten käsiin. Asiakas vastaa kaikista käyttäjätunnuksillaan tehdyistä tilauksista. Salasanan unohtuessa uuden salasanan saa klikkaamalla kirjautumiskohdassa "Unohtuiko salasana?" ja kirjoittamalla käyttäjätunnuksensa tai sähköpostiosoitteensa salasanapalveluun. Muissa käyttäjätunnukseen ja salasanaan liittyvissä ongelmatilanteissa tulee kääntyä asiakaspalvelun puoleen lähettämällä viesti kohdassa "Kysymys".
Yleistä tilaamisesta
Tilaamisessa on kolme päävaihetta: Ostoskori, Toimitustietojen antaminen ja Maksu. Tuotteet siirretään ostoskoriin painamalla ”Lisää ostoskoriin” tai "Siirry kassalle" -painiketta. Painamalla sivun yläpalkissa näkyvää Ostoskori-kuvaketta voi seurata ostosten yhteissummaa ja tuotteiden määrää ostoskorissa.
Asiakas maksaa tuotteesta tilaushetkellä hyväksymänsä hinnan, eikä se muutu vaikka tuotteen hinta verkkopalvelussa myöhemmin muuttuisikin.
Ostoskori
Kun kaikki halutut tuotteet ovat ostoskorissa, valitaan painike ”Näytä ostoskori”. Sivulle avautuu ensimmäinen tilausvaihe. Tuotteen voi poistaa ostoskorista painamalla tuotteen nimen oikealla puolella olevaa roskakori-symbolia. Ostoskorin sisällön pääsee tilaamaan klikkaamalla "Jatka maksamaan" -painiketta. Mahdollisen alennuskupongin koodi syötetään kohtaan ”Onko sinulla kuponki?” ja painetaan sen jälkeen ”Käytä”.
Toimitustietojen antaminen
Pakollisia toimitustietoja ovat asiakkaan nimitiedot, postiosoite, sähköpostiosoite sekä puhelinnumero.
Tilausvahvistus lähetetään asiakkaan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen.
Maksaminen
Ennen tilauksen lähettämistä asiakkaan tulee tarkistaa, että tilauksen tiedot ja toimitustiedot ovat oikein ja valita tilauksen maksutapa. Tilauksen voi maksaa verkkopankkimaksulla, luottokortilla tai mobiilimaksulla ja joidenkin tilausten yhteydessä myös laskulla tai osamaksulla.
Maksutapahtuman hoitaa Paytrail Oy. Paytrail -palvelun maksuehdot
Verkkomaksu
Viisaat tunteet -verkkokaupassa on käytössä kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Asiakas voi maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteella maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy. Verkkokaupasta asiakas ohjataan suoraan omaan pankkiinsa suorittamaan maksu turvallisesti. Maksun jälkeen asiakkaan tulee palata takaisin Onnellisuuden opas -verkkokauppaan verkkopankin linkkiä seuraamalla tai automaattista ohjausta odottaen, jotta asiakkaan oston maksutiedot välittyvät oikein Viisaat tunteet -verkkokaupalle.
Luottokortti
Verkkokaupassa voi maksaa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard – ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.
Toimitukset
Ladattavien tuotteiden tilaukset toimitetaan verkkokaupan lataussivujen ja sähköpostin avulla.
Digitaaliset verkkovalmennukset toimitetaan tämän sivuston rekisteröityneiden asiakkaiden käytössä olevan osion avulla. Pääsy ostetun ja maksetun digitaalisen koulutuksen aineistoihin tapahtuu käyttämällä rekisteröitymisen yhteydessä luotuja käyttäjätunnuksia.
Toimitusajat
Digitaaliset tuotteet toimitetaan välittömästi onnistuneen verkkomaksutapahtuman (luottokortti, verkkopankki) jälkeen.
Verkkokoulutusten osallistumislinkit toimitetaan 1 arkipäivän sisällä hyväksytystä maksutapahtumasta.
Asiakkaalla ei ole oikeutta jakaa tai levittää teosta missään muodossa eteenpäin.
Palautuskäytäntö
Palautusoikeus
Palautusoikeus ei koske digitaalisia tuotteita (verkkokoulutukset, e-kirjat ja muut digitaaliset tuotteet) eikä palvelutuotteita (konsultaatiot ja valmennukset kasvotusten tai skypen/puhelimen välityksellä).